Posted by on 28 maja 2018

Niezależnie od tego, czy ustawodawcy preferują opiekę podstawową poprzez obniżenie opłat Medicare dla specjalistów, to kwestia otwarta i kontrowersyjna, która podzieliłaby zawód lekarza i być może zagroziłaby reformom. W listopadzie ubiegłego roku senator Baucus zacytował te propozycje, a inni opisywali jego wizję reformy. Ponieważ generalnie uważał, aby nie oddalić się zbytnio od konserwatywnych poglądów wielu jego członków z Montany, namiętne dążenie Baucusa do reformy służby zdrowia zaskoczyło niektórych ludzi. . Na ostatnim odprawie powiedział: To jest najtrudniejsze wyzwanie legislacyjne w moim życiu i cieszę się z tego. Baucus wyraził chęć ograniczenia kwoty wolnej od podatku od świadczeń zdrowotnych przewidzianych przez pracodawcę, których odliczenie obecnie kosztuje Skarb federalny około 250 miliardów dolarów rocznie z powodu rezygnacji z wpływów podatkowych. (Administracja zasygnalizowała chęć zaakceptowania takiego środka, chociaż podczas kampanii prezydenckiej Obama potępił podobną propozycję jako największy wzrost podatków w historii klasy średniej . 3) Baucus także zaproponował przyspieszenie ścigania oszustw, marnotrawstwa i nadużycia w programach publicznych; zwiększenie przejrzystości relacji lekarz-przemysł i samodzielne kierowanie pacjentów przez lekarzy; oraz rozwiązywanie problemów związanych z odpowiedzialnością zawodową.
Najbardziej kontrowersyjna propozycja Baucusa, wspierana przez czterech pozostałych przewodniczących komisji, wzywa do stworzenia publicznego planu ubezpieczeniowego, który konkurowałby z prywatnymi ubezpieczycielami. Ta kontrowersyjna kwestia dzieli Demokratów, którzy chcą zwiększyć rolę rządu w opiece zdrowotnej, od Republikanów, którzy preferują rozwiązania oparte na większej liczbie rynków. Większość republikanów w Senackim Komitecie Finansowym, w tym jego członek w rankingu, senator Charles Grassley z Iowa i seniorzy Orrin Hatch z Utah i Michael Enzi z Wyoming (obaj również służą w panelu zdrowia Kennedy ego), są zdecydowanie przeciwni. Grassley powiedział, że stworzenie publicznego planu jest łamaczem kontraktu dla Republikanów, jeśli jest w środku, a jeśli chodzi o Demokratów, to jest to przełom. Czy istnieje jakiś kompromis pomiędzy. Dziś go nie widzę.
Bez poparcia Komitetu Finansowego prawdopodobieństwo włączenia nowego publicznego planu do pakietu reform jest znacznie ograniczone. Co więcej, opcja planu publicznego podzieliła również strony na przesłuchaniach w Izbie Gospodarczej ds. Energii i Handlu oraz w Komitecie ds. Środków i Środki. Gdyby demokraci zgodzili się pójść naprzód bez publicznego planu, z pewnością będą domagać się ściślejszej regulacji rynku prywatnych ubezpieczeń, z zapewnieniem, że komercyjni przewoźnicy będą musieli oferować standardowe i niedrogie świadczenia dla wszystkich chętnych.
Aby zlikwidować poparcie dla nowego publicznego planu, dwie największe grupy ubezpieczeniowe, amerykańskie ubezpieczenia zdrowotne oraz Blue Cross i Blue Shield Association, wysłały listy do liderów Senatu 24 marca, mówiąc, że jeśli Kongres uchwali wykonalny wymóg każdy może mieć ubezpieczenie zdrowotne , możemy zagwarantować kwestię ubezpieczenia bez wcześniejszych wyłączeń warunkowych i stopniowo wycofać praktykę zróżnicowania składek w zależności od stanu zdrowia na poszczególnych rynkach. Ale szefowie grup handlowych powiedzieli, że ubezpieczyciele chcieli zachować prawo do do pobierania różnych składek w zależności od wieku, miejsca zamieszkania i wielkości rodziny subskrybentów.
Senator Kennedy był leczony z powodu raka mózgu, z dala od Waszyngtonu, ale jego stan spowodował, że dyskusje na temat reformy służby zdrowia, która trwa od września, pomiędzy jego personelem a szeregiem prywatnych interesów, są bardzo pilne.
[podobne: inhibitor korozji, psychoterapia wrocław, psycholog lublin ]

Powiązane tematy z artykułem: inhibitor korozji psycholog lublin psychoterapia wrocław

Posted by on 28 maja 2018

Niezależnie od tego, czy ustawodawcy preferują opiekę podstawową poprzez obniżenie opłat Medicare dla specjalistów, to kwestia otwarta i kontrowersyjna, która podzieliłaby zawód lekarza i być może zagroziłaby reformom. W listopadzie ubiegłego roku senator Baucus zacytował te propozycje, a inni opisywali jego wizję reformy. Ponieważ generalnie uważał, aby nie oddalić się zbytnio od konserwatywnych poglądów wielu jego członków z Montany, namiętne dążenie Baucusa do reformy służby zdrowia zaskoczyło niektórych ludzi. . Na ostatnim odprawie powiedział: To jest najtrudniejsze wyzwanie legislacyjne w moim życiu i cieszę się z tego. Baucus wyraził chęć ograniczenia kwoty wolnej od podatku od świadczeń zdrowotnych przewidzianych przez pracodawcę, których odliczenie obecnie kosztuje Skarb federalny około 250 miliardów dolarów rocznie z powodu rezygnacji z wpływów podatkowych. (Administracja zasygnalizowała chęć zaakceptowania takiego środka, chociaż podczas kampanii prezydenckiej Obama potępił podobną propozycję jako największy wzrost podatków w historii klasy średniej . 3) Baucus także zaproponował przyspieszenie ścigania oszustw, marnotrawstwa i nadużycia w programach publicznych; zwiększenie przejrzystości relacji lekarz-przemysł i samodzielne kierowanie pacjentów przez lekarzy; oraz rozwiązywanie problemów związanych z odpowiedzialnością zawodową.
Najbardziej kontrowersyjna propozycja Baucusa, wspierana przez czterech pozostałych przewodniczących komisji, wzywa do stworzenia publicznego planu ubezpieczeniowego, który konkurowałby z prywatnymi ubezpieczycielami. Ta kontrowersyjna kwestia dzieli Demokratów, którzy chcą zwiększyć rolę rządu w opiece zdrowotnej, od Republikanów, którzy preferują rozwiązania oparte na większej liczbie rynków. Większość republikanów w Senackim Komitecie Finansowym, w tym jego członek w rankingu, senator Charles Grassley z Iowa i seniorzy Orrin Hatch z Utah i Michael Enzi z Wyoming (obaj również służą w panelu zdrowia Kennedy ego), są zdecydowanie przeciwni. Grassley powiedział, że stworzenie publicznego planu jest łamaczem kontraktu dla Republikanów, jeśli jest w środku, a jeśli chodzi o Demokratów, to jest to przełom. Czy istnieje jakiś kompromis pomiędzy. Dziś go nie widzę.
Bez poparcia Komitetu Finansowego prawdopodobieństwo włączenia nowego publicznego planu do pakietu reform jest znacznie ograniczone. Co więcej, opcja planu publicznego podzieliła również strony na przesłuchaniach w Izbie Gospodarczej ds. Energii i Handlu oraz w Komitecie ds. Środków i Środki. Gdyby demokraci zgodzili się pójść naprzód bez publicznego planu, z pewnością będą domagać się ściślejszej regulacji rynku prywatnych ubezpieczeń, z zapewnieniem, że komercyjni przewoźnicy będą musieli oferować standardowe i niedrogie świadczenia dla wszystkich chętnych.
Aby zlikwidować poparcie dla nowego publicznego planu, dwie największe grupy ubezpieczeniowe, amerykańskie ubezpieczenia zdrowotne oraz Blue Cross i Blue Shield Association, wysłały listy do liderów Senatu 24 marca, mówiąc, że jeśli Kongres uchwali wykonalny wymóg każdy może mieć ubezpieczenie zdrowotne , możemy zagwarantować kwestię ubezpieczenia bez wcześniejszych wyłączeń warunkowych i stopniowo wycofać praktykę zróżnicowania składek w zależności od stanu zdrowia na poszczególnych rynkach. Ale szefowie grup handlowych powiedzieli, że ubezpieczyciele chcieli zachować prawo do do pobierania różnych składek w zależności od wieku, miejsca zamieszkania i wielkości rodziny subskrybentów.
Senator Kennedy był leczony z powodu raka mózgu, z dala od Waszyngtonu, ale jego stan spowodował, że dyskusje na temat reformy służby zdrowia, która trwa od września, pomiędzy jego personelem a szeregiem prywatnych interesów, są bardzo pilne.
[podobne: inhibitor korozji, psychoterapia wrocław, psycholog lublin ]

Powiązane tematy z artykułem: inhibitor korozji psycholog lublin psychoterapia wrocław