Posted by on 1 sierpnia 2018

Wśród uczestników byli przedstawiciele AARP, American Cancer Society, American Medical Association, America s Health Insurance Plans, Business Roundtable, National Federation of Independent Business, Pharmaceutical Research i Manufacturers of America oraz United States Chamber of Commerce. . Zaangażowanie wielu przedstawicieli pracodawców potwierdza przekonanie Kennedy ego, że biznes musi być zdecydowanym zwolennikiem reform, aby zapewnić uchwalenie ustawy. W niedawnym memorandum David Bowen, który kieruje pracownikami służby zdrowia Kennedy ego, podsumował zamknięte dyskusje na temat propozycji, które podobnie jak wizja Baucusa, przypominają kluczowe elementy reformy Massachusetts. Bowen napisał: W tym kontekście indywidualny obowiązek zakupu ubezpieczenia powinien być częścią reformy, jeśli obowiązek ten jest połączony ze skutecznymi mechanizmami, które sprawią, że zasięg będzie znaczący i przystępny. . . . Wydaje się, że istnieje poczucie, że pewna forma kary podatkowej jest skutecznym środkiem do egzekwowania takiego obowiązku, choć tylko w przypadku tych, dla których dostępne są przystępne oferty. Stworzenie publicznego planu ubezpieczeniowego wywołało kontrowersje w tych dyskusjach, niektórzy uczestnicy argumentują, że pewne funkcje można zrealizować tylko dzięki opcji publicznej , a inne, że reforma rynków prywatnych byłaby wystarczająca i pożądana.
Istnieje silna zgoda, że środki mające na celu poprawę wydajności i obniżenie kosztów opieki zdrowotnej są niezbędne – napisał Bowen, który wymienił 38 możliwych środków. Ale gdy którykolwiek z komitetów faktycznie opracowuje przepisy dotyczące zmniejszenia wzrostu wydatków lub zwiększania przychodów, aby zapłacić za reformę, wynikające z tego kontrowersje mogą być równie intensywne, jak walka o utworzenie publicznego planu ubezpieczeniowego. (Massachusetts nie oferuje tutaj żadnych lekcji, ponieważ w 2006 r. Pominęło poważne ograniczenie kosztów i stara się teraz z nim walczyć.) Jedną z opcji podnoszących dochody omawianych przez personel Kennedy ego jest podwyższenie podatków od słodkich napojów słodzonych cukrem, ciężkich którego spożycie jest główną przyczyną otyłości. Pracownicy omawiali podatki w wysokości około 5 centów za 12 uncji sody, co oznaczałoby około 8 miliardów dolarów rocznie. Innymi, mniej politycznie obiecującymi źródłami dochodów byłyby podwyżki podatków od alkoholu i tytoniu.
Bez względu na to, jakie opcje komitety będą faworyzować, będą w dużym stopniu opierać się na zaleceniach Kongresowego Biura Budżetu (CBO) 4 i Komisji Doradczej ds. Płatności Medicare.5 W grudniu ubiegłego roku CBO nakreśliło 115 opcji, które zmieniłyby programy federalne, wpłynęłyby na prywatne ubezpieczenie zdrowotne. rynek lub oba. Wiele z tych opcji zmniejszyłoby deficyt budżetu federalnego, a wiele z nich mogłoby również spowolnić wzrost prywatnych wydatków na opiekę zdrowotną. Opcje obejmują gospodarkę medyczną i obejmują sposoby spowalniania wydatków Medicare przez lekarzy i szpitale.
Podczas gdy Demokraci mają znaczną większość w Izbie, ich margines w Senacie wynosi tylko 58 do 41, a jedna z ras jest niezdecydowana. Dodając napięcia do problemów, wyrażono gotowość przywódców demokratycznych do stosowania procedury parlamentarnej znanej jako pojednanie w celu wprowadzenia reformy opieki zdrowotnej
[przypisy: ząb jednokanałowy, poradnia alkoholowa warszawa, ośrodek leczenia uzależnień warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: ośrodek leczenia uzależnień warszawa poradnia alkoholowa warszawa ząb jednokanałowy

Posted by on 1 sierpnia 2018

Wśród uczestników byli przedstawiciele AARP, American Cancer Society, American Medical Association, America s Health Insurance Plans, Business Roundtable, National Federation of Independent Business, Pharmaceutical Research i Manufacturers of America oraz United States Chamber of Commerce. . Zaangażowanie wielu przedstawicieli pracodawców potwierdza przekonanie Kennedy ego, że biznes musi być zdecydowanym zwolennikiem reform, aby zapewnić uchwalenie ustawy. W niedawnym memorandum David Bowen, który kieruje pracownikami służby zdrowia Kennedy ego, podsumował zamknięte dyskusje na temat propozycji, które podobnie jak wizja Baucusa, przypominają kluczowe elementy reformy Massachusetts. Bowen napisał: W tym kontekście indywidualny obowiązek zakupu ubezpieczenia powinien być częścią reformy, jeśli obowiązek ten jest połączony ze skutecznymi mechanizmami, które sprawią, że zasięg będzie znaczący i przystępny. . . . Wydaje się, że istnieje poczucie, że pewna forma kary podatkowej jest skutecznym środkiem do egzekwowania takiego obowiązku, choć tylko w przypadku tych, dla których dostępne są przystępne oferty. Stworzenie publicznego planu ubezpieczeniowego wywołało kontrowersje w tych dyskusjach, niektórzy uczestnicy argumentują, że pewne funkcje można zrealizować tylko dzięki opcji publicznej , a inne, że reforma rynków prywatnych byłaby wystarczająca i pożądana.
Istnieje silna zgoda, że środki mające na celu poprawę wydajności i obniżenie kosztów opieki zdrowotnej są niezbędne – napisał Bowen, który wymienił 38 możliwych środków. Ale gdy którykolwiek z komitetów faktycznie opracowuje przepisy dotyczące zmniejszenia wzrostu wydatków lub zwiększania przychodów, aby zapłacić za reformę, wynikające z tego kontrowersje mogą być równie intensywne, jak walka o utworzenie publicznego planu ubezpieczeniowego. (Massachusetts nie oferuje tutaj żadnych lekcji, ponieważ w 2006 r. Pominęło poważne ograniczenie kosztów i stara się teraz z nim walczyć.) Jedną z opcji podnoszących dochody omawianych przez personel Kennedy ego jest podwyższenie podatków od słodkich napojów słodzonych cukrem, ciężkich którego spożycie jest główną przyczyną otyłości. Pracownicy omawiali podatki w wysokości około 5 centów za 12 uncji sody, co oznaczałoby około 8 miliardów dolarów rocznie. Innymi, mniej politycznie obiecującymi źródłami dochodów byłyby podwyżki podatków od alkoholu i tytoniu.
Bez względu na to, jakie opcje komitety będą faworyzować, będą w dużym stopniu opierać się na zaleceniach Kongresowego Biura Budżetu (CBO) 4 i Komisji Doradczej ds. Płatności Medicare.5 W grudniu ubiegłego roku CBO nakreśliło 115 opcji, które zmieniłyby programy federalne, wpłynęłyby na prywatne ubezpieczenie zdrowotne. rynek lub oba. Wiele z tych opcji zmniejszyłoby deficyt budżetu federalnego, a wiele z nich mogłoby również spowolnić wzrost prywatnych wydatków na opiekę zdrowotną. Opcje obejmują gospodarkę medyczną i obejmują sposoby spowalniania wydatków Medicare przez lekarzy i szpitale.
Podczas gdy Demokraci mają znaczną większość w Izbie, ich margines w Senacie wynosi tylko 58 do 41, a jedna z ras jest niezdecydowana. Dodając napięcia do problemów, wyrażono gotowość przywódców demokratycznych do stosowania procedury parlamentarnej znanej jako pojednanie w celu wprowadzenia reformy opieki zdrowotnej
[przypisy: ząb jednokanałowy, poradnia alkoholowa warszawa, ośrodek leczenia uzależnień warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: ośrodek leczenia uzależnień warszawa poradnia alkoholowa warszawa ząb jednokanałowy