Posted by on 1 sierpnia 2018

Niezadowolony z gwałtownego wzrostu deficytu federalnego, konkurencyjnych priorytetów legislacyjnych i sceptycznych Republikanów, czołowi Demokraci bezustannie dążą do reformy systemu opieki zdrowotnej, ponieważ organizują przesłuchania, angażują kluczowych interesariuszy, opracowują strategię i przygotowują projekty legislacyjne. Pięć komisji kongresowych – dwie w Senacie i trzy w Izbie – pracują nad istotnymi reformami. Podkreślając silne poparcie administracji dla reform, prezydent Barack Obama podkreślił swoje preferencje, że Kongres prowadzi działania mające na celu zwiększenie zasięgu, poprawę opieki i ograniczenie wzrostu wydatków na opiekę zdrowotną. Żaden z przewodniczących komisji nie wprowadził jeszcze reformy, ale wszystkie wyznaczyły ambitne harmonogramy, które wprowadzą uchwalony środek do biurka Obamy przed końcem roku. Trzy komitety domowe, z których każda sprawuje jurysdykcję nad częścią systemu opieki zdrowotnej i której przewodniczy liberalny demokrata, to edukacja i praca, której przewodniczy George Miller z Kalifornii; Energia i handel, któremu przewodniczy Henry Waxman z Kalifornii; oraz sposoby i środki, którym przewodniczy Charles Rangel z Nowego Jorku. Dwa panele Senatu to Komitet Finansowy, któremu przewodniczy umiarkowany demokrata Max Baucus z Montany oraz Komitet ds. Zdrowia, Edukacji, Pracy i Emerytur, któremu przewodniczy liberalny Edward Kennedy z Massachusetts.
Chociaż diabeł tkwi w szczegółach, pojawiają się zarysy propozycji, które mogłyby przyciągnąć poparcie znacznej większości demokratów. Chociaż każdy panel koncentruje się na kwestiach podlegających jego jurysdykcji, wśród Demokratów panuje silny sentyment, że perspektywy wprowadzenia ustawy reformatorskiej wzrosłyby, gdyby mogły uzgodnić podejście. Trzy przewodniczące Izby podkreśliły ten cel w liście z 11 marca skierowanym do Obamy, zobowiązując się do wniesienia podobnego ustawodawstwa do naszych komisji i do pracy w oparciu o zharmonizowane podejście, aby zapewnić sukces .
Konsensus wyłaniający się z dwóch komitetów senackich – których przewodniczący planują wydobyć dwa oddzielne środki, a następnie połączy je z senatem – odzwierciedla kluczowe elementy reform przyjętych przez Massachusetts, w tym wymóg, aby wszyscy mieszkańcy kupowali ubezpieczenie zdrowotne, z dopłatami do premii dla ludzi o skromnych środkach i stworzenie giełdy ubezpieczeniowej, za pośrednictwem której nieubezpieczeni dorośli mogliby kupić niedrogi pokrowiec. (W ramach przewidywanego systemu krajowego uprawnieni dorośli wybierają z zatwierdzonych przez władze prywatne plany ochrony zdrowia oferujące około trzech różnych standardowych pakietów świadczeń.) Inne kluczowe funkcje obejmowałyby rozszerzenie Medicaid dla dorosłych w 33 stanach z ograniczeniem kwalifikowalności w wysokości 100% federalny poziom ubóstwa oraz, w ramach programu ubezpieczeń zdrowotnych dla dzieci, dla dzieci w rodzinach o dochodach poniżej 250% federalnego poziomu ubóstwa.
Dodatkowe propozycje faworyzowane przez Demokratów i wielu Republikanów obejmują reformę systemu doręczania poprzez sprzedaż wiązaną płatności, rozwój i nagradzanie odpowiedzialnych organizacji opiekuńczych oraz włączenie zachęt finansowych mających na celu zwiększenie atrakcyjności kariery w podstawowej opiece zdrowotnej, w tym promocja modelu domu medycznego
[przypisy: ząb jednokanałowy, przychodnia bytom, usg brzucha łódź ]

Powiązane tematy z artykułem: przychodnia bytom usg brzucha łódź ząb jednokanałowy

Posted by on 1 sierpnia 2018

Niezadowolony z gwałtownego wzrostu deficytu federalnego, konkurencyjnych priorytetów legislacyjnych i sceptycznych Republikanów, czołowi Demokraci bezustannie dążą do reformy systemu opieki zdrowotnej, ponieważ organizują przesłuchania, angażują kluczowych interesariuszy, opracowują strategię i przygotowują projekty legislacyjne. Pięć komisji kongresowych – dwie w Senacie i trzy w Izbie – pracują nad istotnymi reformami. Podkreślając silne poparcie administracji dla reform, prezydent Barack Obama podkreślił swoje preferencje, że Kongres prowadzi działania mające na celu zwiększenie zasięgu, poprawę opieki i ograniczenie wzrostu wydatków na opiekę zdrowotną. Żaden z przewodniczących komisji nie wprowadził jeszcze reformy, ale wszystkie wyznaczyły ambitne harmonogramy, które wprowadzą uchwalony środek do biurka Obamy przed końcem roku. Trzy komitety domowe, z których każda sprawuje jurysdykcję nad częścią systemu opieki zdrowotnej i której przewodniczy liberalny demokrata, to edukacja i praca, której przewodniczy George Miller z Kalifornii; Energia i handel, któremu przewodniczy Henry Waxman z Kalifornii; oraz sposoby i środki, którym przewodniczy Charles Rangel z Nowego Jorku. Dwa panele Senatu to Komitet Finansowy, któremu przewodniczy umiarkowany demokrata Max Baucus z Montany oraz Komitet ds. Zdrowia, Edukacji, Pracy i Emerytur, któremu przewodniczy liberalny Edward Kennedy z Massachusetts.
Chociaż diabeł tkwi w szczegółach, pojawiają się zarysy propozycji, które mogłyby przyciągnąć poparcie znacznej większości demokratów. Chociaż każdy panel koncentruje się na kwestiach podlegających jego jurysdykcji, wśród Demokratów panuje silny sentyment, że perspektywy wprowadzenia ustawy reformatorskiej wzrosłyby, gdyby mogły uzgodnić podejście. Trzy przewodniczące Izby podkreśliły ten cel w liście z 11 marca skierowanym do Obamy, zobowiązując się do wniesienia podobnego ustawodawstwa do naszych komisji i do pracy w oparciu o zharmonizowane podejście, aby zapewnić sukces .
Konsensus wyłaniający się z dwóch komitetów senackich – których przewodniczący planują wydobyć dwa oddzielne środki, a następnie połączy je z senatem – odzwierciedla kluczowe elementy reform przyjętych przez Massachusetts, w tym wymóg, aby wszyscy mieszkańcy kupowali ubezpieczenie zdrowotne, z dopłatami do premii dla ludzi o skromnych środkach i stworzenie giełdy ubezpieczeniowej, za pośrednictwem której nieubezpieczeni dorośli mogliby kupić niedrogi pokrowiec. (W ramach przewidywanego systemu krajowego uprawnieni dorośli wybierają z zatwierdzonych przez władze prywatne plany ochrony zdrowia oferujące około trzech różnych standardowych pakietów świadczeń.) Inne kluczowe funkcje obejmowałyby rozszerzenie Medicaid dla dorosłych w 33 stanach z ograniczeniem kwalifikowalności w wysokości 100% federalny poziom ubóstwa oraz, w ramach programu ubezpieczeń zdrowotnych dla dzieci, dla dzieci w rodzinach o dochodach poniżej 250% federalnego poziomu ubóstwa.
Dodatkowe propozycje faworyzowane przez Demokratów i wielu Republikanów obejmują reformę systemu doręczania poprzez sprzedaż wiązaną płatności, rozwój i nagradzanie odpowiedzialnych organizacji opiekuńczych oraz włączenie zachęt finansowych mających na celu zwiększenie atrakcyjności kariery w podstawowej opiece zdrowotnej, w tym promocja modelu domu medycznego
[przypisy: ząb jednokanałowy, przychodnia bytom, usg brzucha łódź ]

Powiązane tematy z artykułem: przychodnia bytom usg brzucha łódź ząb jednokanałowy