Posted by on 1 sierpnia 2018

Pełen panel SIPP, który rozpoczął się jesienią 1983 r. (SIPP 1983-1986), obejmował osoby od października 1983 r. Do stycznia 1984 r. I śledził je przez 32 miesiące, podczas gdy pełny panel SIPP, który rozpoczął się w 2001 r. (SIPP 2001-2004) od października 2000 r. do stycznia 2001 r. i obserwowano je przez 36 miesięcy. Uwzględniliśmy tę różnicę długości paneli przez oszacowanie modelu zagrożenia na czas nieubezpieczonych okresów. Aby uczynić okna o dłuższym czasie równymi dwóm okresom badania, kiedy analizowaliśmy dane dotyczące tego, czy dana osoba była w ogóle nieubezpieczona, wykorzystaliśmy dane z tylko pierwszych 32 miesięcy panelu SIPP 2001-2004. Wykorzystanie paneli danych obejmujących co najmniej 32 miesiące pozwoliło na analizę dłuższych okresów niż te, które można analizować przy użyciu Bieżącej ankiety populacyjnej lub NSAF. Uczestnicy badania zostali zapytani o szereg zmiennych społeczno-ekonomicznych, w tym wiek, rasę lub grupę etniczną, płeć, położenie geograficzne, wykształcenie, dochód z pracy, liczbę przepracowanych godzin tygodniowo, dochód kapitałowy, majątek netto i udział w programach rządowych, takich jak Medicare, Medicaid i państwowy program ubezpieczeń zdrowotnych dla dzieci (SCHIP). Co 4 miesiące (okres nazywany falą) respondenci byli proszeni o zgłoszenie, czy każdy członek rodziny miał ubezpieczenie zdrowotne w każdym z poprzednich 4 miesięcy, a jeśli tak, jakiego rodzaju ubezpieczenie zdrowotne. W trzeciej fali badania (12 miesięcy od początku okresu badania) osoby w wieku 15 lat lub starsze zgłosiły swój stan zdrowia w pięciostopniowej skali, w której możliwe odpowiedzi były doskonałe, bardzo dobre, dobre, sprawiedliwe i biedni. Jako główną zmienną społeczno-ekonomiczną wykorzystaliśmy poziom wykształcenia najlepiej zarabiającego w rodzinie. Nie wykorzystaliśmy dochodu do kategoryzacji rodzin, ponieważ dochód pieniężny może spaść wraz ze wzrostem świadczeń zdrowotnych, 18,19, a poziom wykształcenia jest lepszym wskaźnikiem dla długoterminowych zarobków.20,21
Nasza próba była ograniczona do osób, które ukończyły 61 lat lub były młodsze w czasie pierwszego badania dla każdego z paneli z lat 1983-1986 i 2001-2004. Ograniczenie wiekowe zapewniało, że nikt nie starzeje się w okresie badania, aby kwalifikować się do Medicare. Wyklucziliśmy także osoby, które zostały usunięte z próby, gdy panel z lat 1983-1986 został zmniejszony z powodu cięć budżetowych i osób, które były w wojsku lub otrzymywały płatności weteranów, a także ich krewnych, ponieważ są objęte programem TRICARE ( wcześniej znany jako Cywilny program zdrowotny i medyczny jednolitych usług [CHAMPUS]) lub cywilny program zdrowia i opieki medycznej Departamentu Spraw Weteranów (CHAMPVA). Wykluczenia te doprowadziły do ostatecznej próby 25 946 osób w latach 1983-1986 i 40.282 osób w latach 2001-2004. Próba osób z nieubezpieczonym okresem obejmowała 8706 osób w latach 1983-1986 i 14 443 osoby w panelu z lat 2001-2004, które zgłosiły, że przez pewien czas były nieubezpieczone (i spełniały pozostałe kryteria wymienione powyżej).
Analiza statystyczna
Wykorzystaliśmy model proporcjonalnego hazardu Coxa do oszacowania prawdopodobieństwa uzyskania nieubezpieczonych w latach 1983-1986 i 2001-2004, stosując jako współzmienne wiek osoby w momencie pierwszego badania (<18 lat lub 18 do 61 lat), edukacyjny najwyższy poziom zarobków (brak dyplomu ukończenia szkoły średniej lub GED, dyplom ukończenia szkoły średniej lub GED, część college u lub wykształcenie wyższe), płeć, rasa lub grupa etniczna (biała, czarna lub inna) i początkowe źródło pokrycia (publiczne lub prywatne) [przypisy: rumia stomatolog, ząb jednokanałowy, diagnoza integracji sensorycznej ]

Powiązane tematy z artykułem: diagnoza integracji sensorycznej rumia stomatolog ząb jednokanałowy

Posted by on 1 sierpnia 2018

Pełen panel SIPP, który rozpoczął się jesienią 1983 r. (SIPP 1983-1986), obejmował osoby od października 1983 r. Do stycznia 1984 r. I śledził je przez 32 miesiące, podczas gdy pełny panel SIPP, który rozpoczął się w 2001 r. (SIPP 2001-2004) od października 2000 r. do stycznia 2001 r. i obserwowano je przez 36 miesięcy. Uwzględniliśmy tę różnicę długości paneli przez oszacowanie modelu zagrożenia na czas nieubezpieczonych okresów. Aby uczynić okna o dłuższym czasie równymi dwóm okresom badania, kiedy analizowaliśmy dane dotyczące tego, czy dana osoba była w ogóle nieubezpieczona, wykorzystaliśmy dane z tylko pierwszych 32 miesięcy panelu SIPP 2001-2004. Wykorzystanie paneli danych obejmujących co najmniej 32 miesiące pozwoliło na analizę dłuższych okresów niż te, które można analizować przy użyciu Bieżącej ankiety populacyjnej lub NSAF. Uczestnicy badania zostali zapytani o szereg zmiennych społeczno-ekonomicznych, w tym wiek, rasę lub grupę etniczną, płeć, położenie geograficzne, wykształcenie, dochód z pracy, liczbę przepracowanych godzin tygodniowo, dochód kapitałowy, majątek netto i udział w programach rządowych, takich jak Medicare, Medicaid i państwowy program ubezpieczeń zdrowotnych dla dzieci (SCHIP). Co 4 miesiące (okres nazywany falą) respondenci byli proszeni o zgłoszenie, czy każdy członek rodziny miał ubezpieczenie zdrowotne w każdym z poprzednich 4 miesięcy, a jeśli tak, jakiego rodzaju ubezpieczenie zdrowotne. W trzeciej fali badania (12 miesięcy od początku okresu badania) osoby w wieku 15 lat lub starsze zgłosiły swój stan zdrowia w pięciostopniowej skali, w której możliwe odpowiedzi były doskonałe, bardzo dobre, dobre, sprawiedliwe i biedni. Jako główną zmienną społeczno-ekonomiczną wykorzystaliśmy poziom wykształcenia najlepiej zarabiającego w rodzinie. Nie wykorzystaliśmy dochodu do kategoryzacji rodzin, ponieważ dochód pieniężny może spaść wraz ze wzrostem świadczeń zdrowotnych, 18,19, a poziom wykształcenia jest lepszym wskaźnikiem dla długoterminowych zarobków.20,21
Nasza próba była ograniczona do osób, które ukończyły 61 lat lub były młodsze w czasie pierwszego badania dla każdego z paneli z lat 1983-1986 i 2001-2004. Ograniczenie wiekowe zapewniało, że nikt nie starzeje się w okresie badania, aby kwalifikować się do Medicare. Wyklucziliśmy także osoby, które zostały usunięte z próby, gdy panel z lat 1983-1986 został zmniejszony z powodu cięć budżetowych i osób, które były w wojsku lub otrzymywały płatności weteranów, a także ich krewnych, ponieważ są objęte programem TRICARE ( wcześniej znany jako Cywilny program zdrowotny i medyczny jednolitych usług [CHAMPUS]) lub cywilny program zdrowia i opieki medycznej Departamentu Spraw Weteranów (CHAMPVA). Wykluczenia te doprowadziły do ostatecznej próby 25 946 osób w latach 1983-1986 i 40.282 osób w latach 2001-2004. Próba osób z nieubezpieczonym okresem obejmowała 8706 osób w latach 1983-1986 i 14 443 osoby w panelu z lat 2001-2004, które zgłosiły, że przez pewien czas były nieubezpieczone (i spełniały pozostałe kryteria wymienione powyżej).
Analiza statystyczna
Wykorzystaliśmy model proporcjonalnego hazardu Coxa do oszacowania prawdopodobieństwa uzyskania nieubezpieczonych w latach 1983-1986 i 2001-2004, stosując jako współzmienne wiek osoby w momencie pierwszego badania (<18 lat lub 18 do 61 lat), edukacyjny najwyższy poziom zarobków (brak dyplomu ukończenia szkoły średniej lub GED, dyplom ukończenia szkoły średniej lub GED, część college u lub wykształcenie wyższe), płeć, rasa lub grupa etniczna (biała, czarna lub inna) i początkowe źródło pokrycia (publiczne lub prywatne) [przypisy: rumia stomatolog, ząb jednokanałowy, diagnoza integracji sensorycznej ]

Powiązane tematy z artykułem: diagnoza integracji sensorycznej rumia stomatolog ząb jednokanałowy